Follow on Bloglovin

fredag den 6. december 2013

“Life is nothing without a little chaos to make it interesting.”

Kaos! Hele ugen lang!
Noah var til læge mandag med sin øjenbetændelse IGEN! Super fedt da. Puuh!
Men ja. Så var jeg selv til lægen Tirsdag for råd og personlige ting, fordi hele min verden braste sammen om hovedet på mig mandag morgen, så jeg intet magtede.
Men nej! Nu vender jeg båden!
DU giver mig motivation når du prøver at få mig ned med nakken :D
Jeg er dig ret taknemmelig.

Rygning?
ja jeg ryger og bor på første sal, men indtil videre er løsningen denne:
Når Noah sover foregår rygning udenfor med baby alarmen som følgesvend.
Når Noah er vågen er det under emhætten eller ved et åben vindue.
Til sommer foregår alt rygning udenfor, hvis ikke jeg når at stoppe inden.
Skal have hentet min e cig ude ved min mor idag ;)

Noah har været ved lægen to gange i denne her uge. o.O
Det er simpelthen sindsygt.
Første gang: Hans far havde set han havde nogen rødder knopper, som mor her var sikker på at det var varmeknopper, men kan godt forstå hans bekymring, da en lille pige døde i denne her uge. Der var så ingenting :)

Anden gang: Vi vågnede op idag og hans øjne var simpelthen så fyldt med pus at han ikke kunne kigge ud af dem og jeg vidste med det samme at hans øjendråber skulle skiftes ud med andre slags. Og så var der en anden grund til vi også tog til lægen, men den skriver vi ikke herinde. For hvad nu hvis han læser det en anden dag?
Han ville da slå mig ihjel ;)

Elgiganten? Skide fantastisk sted med en super awesome chef og super sjove kollegaer. :D
Intet mere at sige om det!

Kris? Tror faktisk vi lige har haft vores værste skænderi. -.-' Varede så lige over en dag, men nok om det.
Alle kærester kan skændes og det er hvad der lufter lidt ud imellem os.
Jeg elsker ham stadig utrolig højt og detaljerne omkring skænderiet kommer kun os ved ;)

Nu er det weekend og jeg har fået min bil tilbage <3 Bedre start på weekend kunne man ikke have da!

Ciao!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar