Follow on Bloglovin

torsdag den 21. november 2013

"Positive anything is better than negative nothing."

Work hard
Stay positive,
And get up early. 
It's the best part of the day.









Ih. Idag har jeg en god dag, bortset fra at selvom jeg skal i praktik på mandag, så sidder jeg stadig på det dumme kursus!
Og Og. Igår valgte jeg da lige at falde i søvn ved 7-8 tiden hvilket endte med at jeg vågnede op klokken tre i nat og har ikke kunne sove siden. ;)
MenMen! Jeg har stadig haft enormt meget overskud - FANTASTISK!

Noah kan snart gå rigtigt. Eller han kan faktisk gå, men dog med et par ups'ere ;)
Han er enormt hurtig faktisk, for jeg havde regnet med at han ville gå stille og roligt.
Det ender da med at han bliver sådan en der bare tonser ind i folk når man er sammen med nogen ;D
Min lille prins er snart stor og det er virkelig ikke til at fatte at han snart er en stor dreng.
Puh.. :( Bliv lille bitte igen, please?

Må ærligt indrømme at jeg er en del misundelig på mine gravide veninder, fordi de kan få lov til at se sådan et lille vidunder og have det i hænderne. Nogen endda IGEN!
En gang om nogen år må det da vidst blive min tur, bare ikke sjovt når man allerede er skruk.
Men tror nu også at jeg har nok i vildbassen Noah lige nu ;)

Noah har fået 2 nye legekammerater som han elsker allerede.
Han har ellers kun set dem idag :D
De er de to misse damer vi har fået og de får jo både kys og kram!
De har intet imod det og har heller intet imod at nusse sig ind til ham når han ikke lige ser det.
Krammene er en smule voldsomme og hvis jeg var kat, ville jeg nok føle mig en smule mast ;)
Men han elsker dem altså og det er SÅ fantastisk.
Kan være han bliver katte menneske ligesom sin mor ;)

Kris? Årh gud jeg savner  ham! Har kun set ham her til morgen og så ikke resten af dagen :(
Han er desværre til begravelse hos sin fars ven. Puuh..
Men jeg mangler ham godt nok.
Lejligheden føles SÅ stor og jeg føler mig SÅ lille når jeg ikke har ham at snakke med :/

Nå.. Tror jeg vil sætte mig til at være kreativ. Der er ikke andet for.
Håber i alle har haft en super god dag!

Ciao!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar