Follow on Bloglovin

søndag den 12. januar 2014

"“There are no bad pictures; that's just how your face looks sometimes."

Puh. Første uge på det nye arbejde. Lækkert sted med super søde kollegaer og fantastiske borgere!
Bare en skam jeg missede halvanden dag :(
Noah fik feber I DP torsdag, så måtte hente ham og en time efter at vi var kommet hjem ca. fik jeg også selv feber, som varede indtil fredag til omkring middag.
Hyggedag hjemme sammen med Noah? Ja tak!
Vi tog senere hjem til min mor da vi ventede på at Noah's paps fik fri fra arbejde.
Så der blev han afleveret ved 16 tiden.
Ellers har jeg bare hygget i mit lille hjem, rengøring som altid og bruge tid på Kris <3
Elsker dig! :-*
Så blev det også til en omgang fotografering på slottet af den fantastiske Delle fra Statsskolen.
Han efterlyste lidt nogen på facebook på at være med på at få taget gratis billeder fordi han havde lidt kløen i sin kamera finger, som han selv nævne :b Skøre skid altså! Hæhæ.

Nå. Det var så egentlig bare den weekend, bortset fra at jeg lige fyrede en all nighter af Lørdag til Søndag, så jeg er egentlig TOTAL færdig, men det er kun hovedet der ikke kan følge med. :b

Kris? En lille ting til dig min prins.
- Tak fordi du altid bekymre dig om mig.
- Tak fordi du findes.
- Tak fordi du får mig til at føle mig elsket.
- Tak fordi du holder min selvtillid oppe.
- Tak for at være den du er.
- Tak for altid at lytte, når jeg har brug for det.
- Tak fordi du kan få mig til at smile og grine.
- Tak fordi du er min.

Du er mit et og alt.
Husk det! <3

Nå. Jeg smutter og glæder mig enormt meget til hvordan billederne er blevet.
I må ha' det ;)
Ciao!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar