Follow on Bloglovin

lørdag den 22. februar 2014

"I blog because I have something to say"

Ja, jeg skriver hvad der passer mig.
Dem der ikke kan klare det, må jo bare lade være med at læse.
Dette er bloggen om en enlig mor på godt og ondt, for at andre kan se hvordan tingene foregår nogengange når man er alene. Færdig.

Nu til noget jeg måske er sikker på at andre kan ryste på hovedet af.
Kan man virkelig holde den person ude af ens livs billede man har et barn sammen med?
Nej vel?
Det synes jeg heller ikke. Man er sit barns mor og det kan der derved ikke ændres på også må den anden part vel bare acceptere at man er inde i billedet.
Havde man selv kunne vælge, havde man vel meldt sig helt ud, men det kan vidst kun lade sig gøre hvis man får fuld forældre myndighed og den anden ikke gider have samvær.
Det er ihvertfald MIN mening og også dem jeg har snakket med.
Fint, fint. Fred være med det, hvis man selv tror man kan skubbe moderen til sit barn ud af billedet. ;)

IDAG:
Noah har været meget ystyrlig idag, men han valgte også først at stå op klokken 4 også fik jeg ham til at sove igen, hvor han kun valgte at sove til klokken seks. Middagsluren, ja der sov han også kun to timer, så tænkte mor her at så måtte vi hellere komme ud og indtage nogen oplevelser, så Noah kunne blive i bedre humør.
Ikke mange havde tid til at være sammen med os, men vi tog da bare vores buddy Kaj med på Café Friends.
Folk siger at de laver god mad, men må ærligt indrømme at jeg hellere vil have Nachos fra brøggeriet, de begynder i det mindste ikke at smage halv klamme, når de begynder at blive kolde.
Men deres Café latte med karamel! <3 Ushj! Den har jeg godt nok forelsket mig i!! Den er bare lækker <3
I det hele taget elsker jeg også bare Café Latte <3 Yum!
Noah fik en børnemenu med fritter og nuggets, hvilket han ikke var helt vildt interesseret i, men sådan har det været de sidste par aftener med aftensmad også. Men bare så længe lillemanden ikke taber sig, så går det nok. 
Først når han taber sig bliver jeg nervøs!
Noah var endda så heldig at Café ejeren kom med en lille pose haribo til ham, men han valgte at drille Noah så Noah ikke kunne få fat i den, hvilket resulterede i at Noah vendte sig om og gik sin vej, så gad han bare ikke have slik.
Så måtte Kaj jo lige gå over med Noah på armen, så han var mere okay omkring det ;)

Så skulle vi hjem og Noah og jeg hyggede med lidt slik og Turbo (Den der virkelig nuttede racer snegl!! :b)
indtil det var senge tid. 
Så nu sover han og jeg sidder her og kigger på min perfekte kæreste.
Ja, jeg har det godt med ham og han er mit alt. <3
Det er det eneste der betyder noget.

Men, vi ses jo nok derude til en anden gang.
Ciao 
<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar