Follow on Bloglovin

søndag den 9. februar 2014

"So, your so called friends wanna play little spies. So be it!"

Så nogen folk kan godt lide at lege små spioner og sladre videre? Ha!
Det viser kun hvor pretty fucked up din omgangskreds er i forhold til min, hvor vi ikke har dig som interesse emne.
Ja! Det er da fuldstændig ubehageligt at man nærmest skal kigge sig selv over skulderen når man handler.
"Du bærer rundt på Noah hele tiden når du handler." Ja, at have fri 15.30, hente Noah i DP kl. 16 og lave mad kl. 16.30 giver ikke en muligheden til at have et barn rendende rundt om benene på en når man skal handle.
Så jeg burde måske protiere opdragelse højere end at have maden klar til spisetid, så mit barn skal sulte  for opdragelsens skyld? Jamen det giver da perfekt mening, gør det ikke? ;)

Og ikke nok med det, så har du blokkeret mig på facebook, men får andre til at tjekke min profil ud?
Burde du ikke passe din såkaldte kæreste istedet for at have travlt med din eks?
For jeg har ihvertfald ikke travlt med dig.

Perfekt mor?
Ej, det vil jeg med GLÆDE indrømme jeg ikke er.
INGEN er perfekte og at være en god mor er noget man lærer hen ad vejen.
Ikke alle er så "heldige" at have en kæreste i nærheden der også har børn og som går og blander sig i
den opdragelse du selv burde have styr på.
Men nok om det.



  1. Jeg er den BEDSTE mor for min søn.
  2. Jeg trøster ham når han skal vaccineres.
  3. Jeg putter ham ALTID godt. Kl. 19. Noah bliver sat ned i sengen, får sin elskede hund i favnen, bliver dernæst nænsomt lagt ned og får kys fra pande, til kinden og til hagen, hvorefter jeg putter dynen godt og tæt omkring min lille dreng. (Elsker det!!)
  4. Ingen kan tage din plads som mor fra Noah. 
  5. Jeg vil ALTID være den eneste mor for ham.
  6. Jeg er supermor - På min egen måde. (Ikke det letteste at få Noah + to indkøbsposer op ad trappen ti 1. sal. Iiih! Nogen der kan opfinde noget der kunne gøre shopping og det at være enlig mor på 1. sal lettere tak?!?!)

Jeg elsker livet som enlig mor! Det gør jeg virkelig. At slippe for at følge en man bor sammen med og bare gennemhygge i de weekender man har sin søn. Lukke sig inde i sin lille boble af lykke er det bedste!

"Hov" - Ligemeget hvad der er tale om, så kan man sige hov til alt.
Det har Noah lært mig!
Ciao People <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar