Follow on Bloglovin

onsdag den 13. november 2013

"Laziness may appear attractive, but work gives satisfaction."

Så sker der endelig noget!
Efter at have siddet og gloet hele nettet rundt efter job og endelig snakkede min ene lærer noget om el giganten.
Så jeg fik lige et nummer derned her idag og skal derfor til møde på fredag kl. 11.
Det er godt nok i lagered og ikke lige verdens mest spændende job, men det tager vi i stiv arm.
Foruden det så skal jeg lige om til min gamle arbejdsplads og få en underskrift på min sosu ansøgning og ih jeg håber altså at jeg kommer ind!
For hvis kommer ind, så er jeg måske heldig at jeg kan få forlænget min virksomhedspraktik i El Giganten! :D
Glæder mig godt nok til at komme igang!
Desuden så har jeg kun en enkelt uge tilbage af kurset.
Endelig! <3

Bobbob.
Jeg skal have gjort pakkekalender klar til Noah snart.
Den kommer til at indeholde ting som rosinpakker, frugtstænger, på bøger, sutter osv.
Sådan nogen små ting han altid kan bruge. 

Advents gaver har mig og hans far også snakket om og der bliver ordningen sådan at de weekender han har Noah, da sørger han for advents gaver og de weekender jeg har Noah der er det mig. ;)
Altid godt man kan samarbejde om sådan nogen ting.
Noah's ønske liste til jul er også lidt lang.

- Lego Dublo
- Sutter
- Hagesmække
- Sokker
- Hatte (varme og til sommer)
- Babyslæde
- Gå motorcykel
- Legebolde

- Sækkestol

Er de ting der er på den lige nu :D <3
Ih.. Er altså begyndt at glæde mig enormt meget til jul.
Det bliver SÅ skønt!

Fantastisk dag.
Og nu vil jeg slutte, så dette var bare en smule herfra ;)
Vi ses inden længe.
Ciao!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar