Follow on Bloglovin

lørdag den 16. november 2013

"Too much ego. Please kill it!"

Nu er jeg træt af at hører om dig og dit spind af løgne lille mand.
Kan det virkelig passe, at nu hvor jeg har smidt dig ud af mit liv, så bliver du stadig ved?
Hvad er det du vil opnå? Et boost for at få det bedre med dig selv?
Vi ved jo alle godt at du er til grin, right?

Du har splittet SÅ mange venskaber ad, prøvet at smadre folks forhold.
Du er hvad man kalder en lystløgner. Spinder et spind af løgne, rygter og giver andre skylden for det.
Langt ude menneske! Jo tak!

Hvad er det der får dig til at rende rundt og sige at jeg har tilbudt dig sex?
ALLE der kender mig, ved at jeg ikke er den type der bare knalder til højre og venstre.
Og sådan har jeg ALDRIG været og bliver det heller ALDRIG!
På den anden side, havde jeg på daværende tidspunkt Kris.
Kris, som jeg elsker over alt på jorden og aldrig ville gøre sådan noget imod!
Jeg ved godt hvor meget det gør ondt når nogen er utro, hvorfor helvede skulle jeg så selv gøre det?
Og kig på dig selv!
Hængemave, mistede tænder og halv skaldet.
Fandme ikke noget JEG tænder på!

Jeg er også en mor.
Mødre gør ikke sådan noget!
Ihvertfald ikke dem med bare en smule omløb i hovedet.
Mennesker som dig giver mig kvalme.
Dem der skal lave rag i alting fordi de ikke fik nok opmærksomhed som barn.
Du burde skamme dig!


Puh. Nå, nu kom det da ud. ;)
Ih. Hader drama fra bestemte mennesker, man egentlig har skubbet ud af sig liv.

Noah, Noah, Noah. <3
Han har toget 2½ skridt hjemme ved far i weekenden :')
Min lille dreng er ved at blive ALT for stor!
Snart løber han rundt over det hele!

Her sidste dag faldt han i søvn i armene på mig, hvilket han ikke har gjort siden han var nyfødt.
Det endte med at tårene trillede ned af kinderne på mig.
Jeg kan nemlig huske hvordan jeg elskede når han faldt i søvn i armene på mig.
Bare det der at sidde og nusse og mysse dem i ansigtet er det bedste jeg ved!
Min prins, min dreng, mit et og alt.
Intet kan beskrive hvor højt jeg elsker ham!

Uh! Nu er der også snart styr på min fremtid.
Vi tager da lige 4 ugers erhvervspraktik i El Giganten, hvor jeg har fået ansvaret for afdelingen med køkkenting. Årh gud! Selvfølgelig det sted hvor der er mest travlt i december.
Men jeg elsker når der er fart på arbejdet, så går tiden også meget hurtigere. <3
Jeg skal have en arbejdsdag fra 8 til 16 hver dag. 
Det bliver lækkert!

Men det betyder også mindre tid med Noah, da han allerede sover om aftenen kl. 18.00.
Ævæv...

Er også ved at søge ind på SOSU  OG! Jeg glæder mig til at komme igang med skole igen!

Det var alt herfra.
Ses en anden gang. :D Ciao!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar