Follow on Bloglovin

mandag den 4. november 2013

"Love letter from USA"

"Love can be expressed in a myriad of different methods, 
but the most timeless
 and most treasured
 will always remain the classic love letter."

Årh gud, hvor har jeg bare ventet længe på dette.
Et fantastisk brev fra USA!
Den følelse der gik igennem mig da jeg åbnede postkassen og fandt det liggende der
er ubeskrivelig.
Han er min og kun min og jeg elsker ham uendeligt!

Jeg måtte så vente et par timer på at åbne og læse det, fordi jeg havde lovet at gøre det foran ham, men det var det værd!
6 dage tager det et brev om at komme den lange vej på over 4000 mil fra Clyde, New York og til lille Nordborg, Danmark.

Men da jeg læste det, blev jeg simpelthen så overvældet af følelser, der endte med lille mig der sad med knaldrøde kinder.
Det han føler for mig også skrevet ned, så jeg kan læse det når jeg har lyst!
Hvor er jeg altså bare heldig at have fundet min soulmate <3
Alle siger at forelskelse er ens ligemeget hvem man forelsker sig i, men jeg sværger.
Jeg har ALDRIG følt sådan her før.
Forelskelse ved alle andre fyre: Sommerfugle i måske 1-2 måneder, men Kris sender altid en hel flok sommerfugle rundt i min mave, så jeg næsten bliver svimmel og åndeløs.
Snart 6 måneder sammen og han er stadig i stand til at gøre dette ved mig. Han er speciel <3

Han sendte også billeder med og gud hvor er han altså flottere end lille mig lige troede.
Bare en bonus, når man har sådan en fantastisk personlighed som ham!
Mmh..Og duften af ham hænger i brevet, som allerede har gjort mig mere afhængig af ham. <3
Tanken om at han har haft billederne og brevet i hænderne i berusende og sender virkelig mit hjerte i galop.:i

Og til alle jer folk derude der synes at det er plat!
I aner ikke hvordan det er at have fundet sin soulmate.
I aner ikke hvordan det føles at savne en, som man elsker ubetinget.
Og jeg er ligeglad med at jeg aldrig har mødt ham, han er min klippe i hverdagen, som jeg klamre mig til når højderne sender en farlig susen for ørene af mig når jeg kigger ned i mørket der nogen gang hvirvler omkring mig.
Han er simpelthen alt!

NOAH!
SÅ dejligt at vide at han er hjemme i denne her uge og weekenden. Ih hvor har jeg altså savnet ham efter at have kun set ham i måske ca. 5 timer i alt i sidste uge!!
Godt nok måtte jeg holde Barnets Første Sygedag idag og det var endda uden grund, fordi hans DP mor mener at han har omgangssyge, men jeg har altså ikke haft lorte bleer idag :D
Så regner stærkt med at komme i DP med ham imorgen, så jeg kan få nøglen ordnet til min bil imorgen også.
Og så skulle jeg gerne snart være kørende igen. Op på hesten, som man siger herhjemme ;)
Noah kan gå med mor i den ene hånd nu, han er altså bare for sej!
Udviklingen har virkelig haft knald på, på det seneste så jeg tror altså ikke det varer længe før han kan gå.

TAK! Til min veninde Linette, for hendes fantastisk fødselsdagsgave til ham!
2 navne sutter: Noah, Bubassen Noah <3
1 hagesmæk med dødningehovede og 1 suttesnor!

Glæder mig til at tage det i brug ;)
Noah har i det hele taget fået FANTASTISKE gaver! Alle hver og en!
Ih! Jeg elsker min lille prins for evigt! Han er fantastisk!

Vil slutte her og læse brevet fra Kris endnu engang, mens jeg kigger på hans billeder :i <3
Ciao!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar