Follow on Bloglovin

torsdag den 24. oktober 2013

"I've got a great ambition to die of exhaustion rather than boredom."

Mig Idag = Ingen inspiration.

- Backup-Vikar
- JKH
- Adecco
- Manpower
- Randstad

Har nu registreret mig på disse vikar sider.
Efter halvanden uge ca. på kursus er jeg ved at blive utålmodig.
Vil gerne ud af kontanthjælps systemet og få mig et arbejde, er nemlig ved at blive sindssyg af at sidde stille.
Ja, det er da rart at have noget at stå op til hver dag, MEN! Har så mange andre fornuftige ting jeg kunne bruge tiden på end et kursus.

Vi kan ikke engang komme ind på facebook eller youtube - MEGA plat. Kunne ellers godt bruge nogen af der der facebook spil til at koble af med, men næh nej.
Jeg må nøjes med 7 kabale - Problemet er at trætheden overvælder mig når jeg spiller syv kabale.
Nå.

Jeg kan i det mindste gå klokken 1 idag pågrund af Noah's vacination - En af de få grunde hvor man har lov til at smutte tidligere. 
Hvilket ikke gør mig noget idag.
Igår fik Noah en Ikea pose og en flyttekasse med legetøj fra en gammel dagpleje mor, jeg glæder mig til at se hvad han siger til det.
Lige nu er han i dp og han var jo hos sin far fra igår.
Hm.

Jeg fik nogenlunde fikset hans værelse igår og stillet ALLE hans legetøjsbiler op på en række ;)
Det ser bare SÅ skide flot ud.
Ja, ja. Indtil Noah kommer og smadre det hele ;)

Jeg vil til at smutte, ikke engang inspiration til at skrive en lang blog har jeg :(
Ciao! Ha' en god dag derude!.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar