Follow on Bloglovin

torsdag den 17. oktober 2013

"Weekends don't count unless you spend them doing something completely pointless."

Weekend?

Sidder her og kigger ud af vinduet oppe ved A2B og har fri kl. 12.
Yeah.. Ret lækkert.. Der er baby fri, der skal soves længe og handles ind til næste weekend, hvor Noah's fødselsdag bliver holdt ;)
1 år på mandag allerede? Det er jo ret vildt.
Hvor blev tiden dog af med min lille prins???
Suk, suk.
Han er jo slet ikke en baby længere, men han er stadig min baby!

Morgenen startede kaotisk, Noah var skide sur hele tiden fordi jeg pudsede hans næse.
Mmh.. Det hjalp jo ikke ligefrem at han begyndte at blive sur, så løb næsen jo endnu mere.
Well. Det endte med at jeg kørte ham tidligere I dagpleje idag, så jeg kunne komme hjem og få lidt styr på mig selv.

Endelig roligt! Fik dog ikke rullet smøger, så måtte lige smutte forbi 7-Eleven, hvor jeg også fik en Café Latte og 2 croisanter. Der er altså ikke noget bedre!

Senere idag skal jeg være sammen med mine fantastiske veninder Natalie & Linette. Sammen med dem kommer deres bebser og Linette's kæreste.
Kommer nu til at savne Noah, men vi skal i Borgen og der er jeg ikke så skarp til at kører rundt med en barnevogn, så det er vel fint nok.

Også når man har været i Borgen, så skal man da lige forbi et sted og hente noget legetøj til Noah.
Der findes fantastiske mennesker her i verden da!
Det er noget kvindes børn ikke bruger længere og hun giver os en hel kasse, desuden har vi også et andet sted hvor vi kan hente, så snart hun har været kasserne igennem. Jubii!
Noah er nemlig ved at blive træt af sit gamle legetøj og vil have min opmærksomhed konstant..
Aaah.. Irriterende.. Han kan jo ikke hænge på mor hele tiden.. ;)

Nå, jeg vil slutte.
Timen begynder om snart.
CIAO! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar