Follow on Bloglovin

tirsdag den 15. oktober 2013

Thinking I would be in love with you. Such an ego you have little man.

Overskriften bliver ikke uddybet, det er kun nogen der ved hvad og hvem jeg taler om.
Men kan kun sige en ting: Hvad er det lige du tror om dig selv? Du har aldrig været min type. Fat det!

I've got to pick myself up 
Dust myself off 
And start all over again.

Ny blog, ny start, ny begyndelse.
Så ja, her jeg.
Valgte at lave en ny blog fordi der var en der fulgte den anden, som jeg vil have HELT ud af mit liv nu.
Slut med drama, slut med falske mennesker, slut med mennesker der kun vil dig ondt.
Jeg vil bare gerne have en frisk start.
Uden mennesker der prøver at ødelægge det liv man elsker.
Nok om det ;)

Om Noah først og fremmest <3
Min lille mulle startede i dagpleje for over en måned siden og det går rigtig godt.
Drengen elsker det!
Han kan klappe, skrige af grin og stå i ca. 5-10 sekunder uden at holde ved noget
og desuden elsker han teletubbies! ;)
Han går i dagpleje sammen med sin fars kærestes søn og det ser ud til at de kan rigtig godt sammen.
Ihvertfald var hendes søn næsten ved at smutte med os hjem sidst Noah var i legestue.
Han er nok vant til at blive hentet sammen med Noah. Hihi.

A2B?
Noget underligt noget kommunen har sat mig til, men hvor er det enormt rart at have noget at stå op til de næste 6 uger!
Og jeg nyder faktisk at kunne sidde og skrive tonsvis af ansøgninger til forskellige steder. ;)
Har allerede søgt 3 steder!
Guldbageren Sønderborg, Deichman Sko og Søstrene Grene.
Jeg vil ihvertfald bare gerne noget hvor jeg er i kontakt med mennesker hver eneste dag.
Kurset er ret kedeligt i sig selv og jeg er den eneste med barn, som drikker kaffe og ryger.
One of a kind maybe? Jo tak!
Jeg elsker det med at vi arbejder selvstændigt med tingene, men der er også gruppearbejde.
Wtf? Hvad fanden kan de andre hjælpe mig med, som jeg ikke kan hjælpe mig selv med?

Læreren synes at jeg er en strukturet person pågrund af den måde jeg har valgt at stille tingene op i mit CV. 
Årstal orden osv.
Har nu aldrig selv kaldt det at være struktureret, meen hvad pokker ;)

Kris? Ham går det fantastisk med. Selvfølgelig ;)
Mere er der faktisk ikke I det, da jeg har valgt at kun mine nærmeste venner skal vide hvad der  sker i vores forhold og sådan er det nu bare engang.
Nå, jeg vil slutte nu. Ha' det godt derude og pas nu på jer selv okay? ;)

CIAO! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar