Follow on Bloglovin

tirsdag den 22. oktober 2013

"Some people search for their entire lives for what we have and never find it. I won't give up. I'll fight for you."

- Jeg er lykkelig!
- Jeg har selvtillid!
- Jeg elsker mit liv og alt hvad det indebærer!
- Og jeg er SÅ ligeglad med hvad andre mener!

"We go beyond romance..."


Ja, har sagt jeg ikke ville skrive om Min Amerikaner, men kan jo nok ikke lade være alligevel! ;)
Lige for tiden er mit humør totalt højt oppe og selvom min bil skal have ny tændingslås og jeg smadrede en glas tallerken igår, som desuden bare var mega uheldsdag, så er jeg bare glad.
Har aldrig følt den lykke og kærlighed jeg har indeni mig for tiden, det er helt urealistisk.
Troede godt nok aldrig jeg ville blive så glad i mit liv.

Og til alle de mennesker der følger mig i det her eventyr - I er fantastiske!
I er også en del af min glæde og styrke til at kunne klare det her.
Allesammen er simpelthen så positive omkring det og har faktisk oplevet flere positive mennesker i forhold til negative.


Du er mit liv, min verden, min styrke og alt hvad jeg har brug for.
Forlad mig aldrig, for det er dig der hjælper mig med at holde hovedet oppe når hele min verden er ved at falde sammen. 
Du holder sammen på mit liv, så det ikke falder fra hinanden.
Jeg elsker dig mere end noget andet.
Du, Noah og din datter er min verden! <3

Noah havde fødselsdag igår.
1 år!
Det er simpelthen bare alt for vildt.
Dagen inden han blev født sad jeg senere på dagen: "Hold da op.. Det var idag mit det gik."
Det var en helt vildt underlig følelse at sidde med indeni, nå men altså.
Nu fik han en enkelt gave igår og papiret var selvfølgelig mere spændende. Ih altså.
På lørdag holder jeg hans fødselsdag! Jubii!
Det bliver simpelthen SÅ hyggeligt og kan bare slet ikke vente!!
Min lille guldklump skal fejres!

Noah kan nu: 
Sige: Te, Ge, Lala
Gå et par skridt (Skete hjemme ved hans far. ØV!)
Stå på egne ben.

Jeg elsker dig min lille skat! Mor er simpelthen så stolt af dig!
Torsdag?!: Han skal stikkes! :(
Håber jeg kan få tidligere fri  fra A2B, for ellers må paps smide ham til lægen.
Jeg hader, hader, hader når han skal stikkes!
Er simpelthen ved at græde hver eneste gang.
Øv altså.

Nå. Jeg vil til at slutte.
Elsker alle jer fantastiske mennesker!

Ciao..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar