Follow on Bloglovin

tirsdag den 29. oktober 2013

"Taking control of my future!"

- Social og Sundhedshjælper
- Social og Sundhedsassistent
- TEK Uddannelsen - Sygeplejerske uddannelsen med fokus på velfærdsteknologi.
- Dialyse sygeplejerske.

Den sidste er hvor jeg gerne vil ende..
Egentlig kunne jeg bare springe direkte til sygeplejerske studiet, men jeg vil egentlig gerne være bedre udrustet til sygeplejerske uddannelsen også gå via Social og Sundhed.
Det kommer til at tage længere tid, men jeg er ret sikker på at det er det værd!
Desuden slipper jeg for grundforløb da jeg har over 1 års erhvervserfaring fra Hjemmeplejen og jeg kan få merit i engelsk, fordi jeg har haft det på B Niveau og det er bestået. 

Men hvor sidder jeg nu altså bare med en rar følelse inde i kroppen lige nu, fordi jeg har styr på hvad der skal ske med mit liv.
Bare tanken om jeg er ved at få styr på det er jo fantastisk og ikke mindst for Noah's skyld.
På den anden side når jeg er færdig som enten hjælper eller assistent og jeg ikke bliver optaget på de videre uddannelse, så er der altid en mulighed for at jeg kan arbejde også prøve igen.
Sådan så jeg ikke går rundt derhjemme og er arbejdsløs ligesom nu.
Det er et forfærdeligt kedeligt system at komme ind i og jeg føler at jeg er ved at gå til, til det her kursus!
Nå men pyt.. 

Alt går godt med Noah, bortset fra igår hvor jeg blev ret irriteret.
Noah har nemlig fået en Aero Chamber og en inhalator og da jeg hentede ham i dagplejen igår sagde hans dp mor at han ikke havde haft brug for sin medicin.
Da der var orkan igår havde jeg ikke andet i hovedet end at komme hjem, så lyttede slet ikke til hans vejrtrækning, men da vi kom hjem så hostede, hvæsede og hakkede han VIRKELIG voldsomt. :(
Min stakkels dreng!
Men så måtte mor her jo skynde sig at give ham sin inhalator og han fik det bedre. :)

Apropos orkan igår!
Føj hvor var det altså bare ulækkert at køre bil.
Havde op til flere nærdødsoplevelser inde i mit hovede hvor jeg var sikker på at NU skulle jeg dø.
Aldrig nogensinde har jeg lyst til at prøve det igen, det var alt'alt'alt for uhyggeligt! Meeh!

Nå.. Er til kursus..
I må ha' det.
CIAO!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar